עבודה בקורס: יסודות השיווק
“הסביבה השיווקית של ביה”ס לתואר שני במנהל עסקים, במכללה למנהל” להלן תיאור הסביבה השיווקית בה נמצא כיום בית הספר למוסמכים במנהל עסקים במכללה למנהל: על
“הסביבה השיווקית של ביה”ס לתואר שני במנהל עסקים, במכללה למנהל” להלן תיאור הסביבה השיווקית בה נמצא כיום בית הספר למוסמכים במנהל עסקים במכללה למנהל: על
ארגון – קבוצת אנשים הפועלת במשותף ובתיאום להשגת מטרה משותפת או אינטרסים אישיים ובעלי משאבים להשגת המטרה של הארגון. הארגון כשם פעולה מתאר את עבודת
——===###-ערכים ואתיקה בארגון-###===—— +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ אתיקה בארגון – כללי התנהגות נכונה וראויה של אנשים שעוסקים באותו תחום. בכל מקצוע מסוגו בד”כ קיים קוד אתי המכיל סדרת
חובב עמור —————–גישות הניהול הקיימות במנהל —————– ************************** ()()()())()()()()()())()()()) |הגישה הביוקרטית של מקס ובר.| ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ביוקרטיה = שלטון המשרד. מקס ובר ראה את המבנה הפורמלי
© 1996-2023 כל הזכויות שמורות | עוצב ע”י אפרת כרמי | הוקם ע”י נמרוד סימבה כרמי